Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Reklamace a vrácení zboží.
Reklamace
V případě jakéhokoli problému s naším zbožím, nás prosím v první řadě kontaktujte.
Jistě se domluvíme na řešení, které povede k Vaší spokojenosti.
Naší práci děláme rádi, je zároveň naším koníčkem a snažíme se neustále učit a zlepšovat a také hledat a používat čím dál kvalitnější materiály, což má mimo Vaší spokojenost také za důsledek minimální počty reklamací které musíme řešit. Naším cílem není "jen" vydělat peníze, ale vytvářet krásné a maximálně kvalitní výrobky, tak aby tyto vydrželi sloužit co nejdéle, nejen ku spokojenosti zákazníků, ale i naší planety.
Náš dobrý pocit z naší práce plyne totiž i z pocitu, že jsme kvalitním výrobkem s dlouhou životností přispěli k ulehčení životnímu prostředí od hromadění odpadu, životnost našeho opasku se počítá na desetiletí, nikoli na měsíce, jak tomu bývá u "levných" většinou asijských atrap opasků, vyráběných z bůhví čeho a dopravovaných přes půl planety....
Ovšem i my jsme jen lidé a nejsme neomylní, případně může být v materiálu skrytá vada, která se projeví až při použití. v tom případě nás prosím kontaktujte a všechno je řešitelné k Vaší maximální spokojenosti a podle Vašeho přání - opravíme, vyměníme, vrátíme peníze... ;) a to v co nejkratším čase.
A nemusíte ani nějak zvlášť schraňovat účtenku, nebo fakturu, Vaše objednávka je v systému eshopu evidovaná a lehce dohledatelná a naší vlastní práci si bezpečně poznáme ...;)
V případě posílání zboží zpět za účelem vyřízení reklamace ať už jakýmkoli způsobem, prosím ve vlastním zájmu nepoužívejte ten nejdražší možný způsob dopravy na trhu. Dle zákona Vám tyto náklady sice hradíme, ale dle stejného zákona, pokud je jasně zřejmé, že šlo zboží poslat jednoduše levněji, hradíme jen tuto levnější částku.
Vrácení zboží
Chcete-li zboží z jakéhokoli důvodu vrátit, či vyměnit, v první řadě nás prosím kontaktujte, najdeme společně řešení vedoucí k Vaší spokojenosti
Zboží koupené na eshopu lze dle zákona vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. Zboží musí být nepoškozené. Vrací se kupní cena, včetně poštovného. Dle zákona se ale vrací vždy jen částka odpovídající nejlevnějšímu nabízenému poštovnému, nikoli tomu jež bylo použito.
Ovšem např. u opasků jde ve 100% případů o zboží vyrobené či upravené na míru a tato zákonná možnost vrácení se na takové zboží nevztahuje. My ale našim zákazníkům vycházíme maximálně vstříc a proto lze u nás i takové nepoškozené zboží vrátit a to dokonce v prodloužené lhůtě 30dnů. Individuálně po domluvě lze někdy i po této lhůtě, např. u včas a s velkým předstihem koupeného vánočního dárku. Jedinou vyjímkou jsou výrobky s na míru vyraženým monogramem a to s pochopitelných důvodů.
V tomto případě se ale vrací pouze kupní cena, bez poštovného. Např. špatně udaná míra pro opasek samozřejmě tedy není důvodem k reklamaci, při výměně za jinou velikost pak tedy zaplatíte další dvoje poštovné za poslání zpět a za poslání nového opasku... Věnujte tedy prosím udávaným informací zvýšenou pozornost, ať nejsou zbytečné komplikace a výdaje .
Jak se správně změřit při nákupu opasku čtěte zde.